SGK'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklamaya göre, 18 yaşına kadar tüm çocuklar sağlık hizmeti çatısı altında bulunuyor.
Lise ve dengi okul mezunu öğrenciler ise 2 yıl ücretsiz olarak sağlık hizmetinden yararlanmaya devam edecek.
Yine üniversite mezunu öğrenciler de okul bitiminden iki yıl sonra sağlık hizmeti almayı sürdürecek.
SGK'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklama şöyle:




