SGK'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklamaya göre, 18 yaşına kadar tüm çocuklar sağlık hizmeti çatısı altında bulunuyor.

Lise ve dengi okul mezunu öğrenciler ise 2 yıl ücretsiz olarak sağlık hizmetinden yararlanmaya devam edecek.

Evde bakım hizmetlerine ilişkin yönetmelik yayımlandı
Evde bakım hizmetlerine ilişkin yönetmelik yayımlandı
İçeriği Görüntüle

Yine üniversite mezunu öğrenciler de okul bitiminden iki yıl sonra sağlık hizmeti almayı sürdürecek.

SGK'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklama şöyle:

Resim