Bakan Işıkhan sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 2026 yılının ilk 4 ayında 5,2 milyar TL analık ödeneği, 191,5 milyon TL emzirme ödeneği olmak üzere toplam milyarlarca liralık destek sağlandını vurguladı.

Bakan Işıkhan'ın yaptığı açıklama şöyle:

"Anneler SGK ile Güvende

Sayıştay Başkanlığı için 12 isim yarışıyor
Sayıştay Başkanlığı için 12 isim yarışıyor
İçeriği Görüntüle

Sosyal Güvenlik Kurumumuzun sağladığı Analık Ödeneği ve Emzirme Ödeneği ile ailelerimizin yanındayız.

Bu yılın ilk 4 ayında;

-5.2 milyar TL analık ödeneği,

-191.5 milyon TL emzirme ödeneği sağladık.

Ailelerimize destek olmaya devam edeceğiz."