Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), Türk Telekom'un her yıl 1 Ocak ve 1 Temmuz'dan itibaren geçerli olacak şekilde internet faturalarında iki kez otomatik artışa gitmesine karar verdi.

Sayıştay Başkanlığı için 12 isim yarışıyor
Sayıştay Başkanlığı için 12 isim yarışıyor
İçeriği Görüntüle

Gazeteci Olcay Aydilek'in haberine göre, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, Türk Telekom'un her yıl 1 Ocak ve 1 Temmuz'dan itibaren geçerli olacak şekilde internet tarifelerini (belli bir dönemdeki ÜFE'yi aşmamak koşuluyla) yılda 2 kez otomatik olarak artırmasına karar verdi.