Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, güçlü bir teşvik sistemi ile istihdamın arttırılmasına katkı sağladıklarını kaydetti.

Bakan Işıkhan'ın yaptığı istihdam teşviklerine ilişkin açıklama şöyle:

"Sigortalı çalışanları ve işverenleri koruyan güçlü bir teşvik altyapısı oluşturduk.

2025 yılında toplam 435 milyar TL’den fazla,

Bu yılın Ocak-Şubat aylarında 70 milyar TL’den fazla teşvik sağladık.

665 bine yakın vatandaşımızın yanında olduk. Kayıtlı istihdamımızı ve çalışma hayatımızı güçlendirmek için gerekli adımları atmaya devam edeceğiz.

Nisan işsizlik oranı yüzde 8,2 oldu
Nisan işsizlik oranı yüzde 8,2 oldu
İçeriği Görüntüle

Resim