Gündem

SGK açıkladı: Okul bitince 'sağlık hizmeti' devam eder mi?

Okul bitince öğrencilerin sağlık hizmeti devam eder mi? SGK konuyla ilgili açıklama yaptı.

Abone Ol

SGK'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklamaya göre, 18 yaşına kadar tüm çocuklar sağlık hizmeti çatısı altında bulunuyor.

Lise ve dengi okul mezunu öğrenciler ise 2 yıl ücretsiz olarak sağlık hizmetinden yararlanmaya devam edecek.

Yine üniversite mezunu öğrenciler de okul bitiminden iki yıl sonra sağlık hizmeti almayı sürdürecek.

SGK'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklama şöyle: